Skype är bra grejer !

Ibland är internet väldigt segt här så ibland kan det vara så att våra inlägg uppdateras lite senare än vad som var tänkt. Detta skrev jag (Saramaria) tex igår kväll/natt 23/1:
 
Om det är någon som läser detta inlägg och funderar på att söka ett MFS-stipendium men som tycker det är jobbigt att vara ifrån nära och kära så länge så kan jag säga att skype är en otroligt bra lösning till detta. Ikväll har jag skypat med min sambo (och hund) under tiden han lagade mat. Daniel satt upp Ipaden i kryddskåpet så kunde vi prata under tiden han stekte köttfärs.. Jag kunde till och med skälla lite på honom eftersom han inte ätit upp bullarna som jag kunde se liggades på micron.. Ett litet vardags-gnabb om gamla bullar från Hanoi till Brunflo, nästan som en vanlig fedagskväll hemma ;) Det är dock däremot en viss tidsskillnad att tänka på så nu måste jag verkligen sova! God natt på er!
 
Daniel visar att det blivit ett litet hål i hans fina PSG T-shirt.
 
Man kan till och med skypa med hunden där hemma...
 
sven ohlsson
2015-01-24 @ 23:05:24

Man kommer inte undan någonstans eller hur Daniel




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arbetsterapeutstudenterivietnam.blogg.se

Vi är två arbetsterapeutstudenter från Luleå Tekniska Universitet som ska resa till Vietnam för att samla data till vårat examensarbete.

RSS 2.0